Gönderen: SeSar | Mayıs 5, 2009

Neo & Mimar (Matrix Reconstructed)

Eee heralde farkındayım Matrix hegemonyasının sonlandığını ama güzel kardeşim, iki gözüm, sen bişi anlayabildin mi Mimar ve Neo’nun konuştuklarından? Aşağıda dialoğun gerçek yüzü var bi kontrol et ben Matrix’in 3 bölümüyle doygunluğa ulaştım deme…

neo-architect2

neo-architect21

P.S: Çizimler bana ait olup, renklendirme ve arkafon bilgisayarda (ps ile) hazırlanmıştır. İlginize

P.S2: Meslek karikarü olduğundan bu ne nanedir tarzında soru ve yorumlarınız için araştırma ve empati öneriyorum lakin histeriyle karışık… breah breah…

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine


Yanıt

  1. Manyaaak :)))
    seviyorum seni şırfıntı
    (anacııın)

  2. içi dışı yetenek bıdım benim, bitanecim, dış mimarım,
    bende seviyorum seni:))

  3. heyoo sefgiye açlımı bi karikatür ile kapattım ilgi kumkuması bünyem heyyyooo 🙂 ben de ikinizi farklı farklı sefiorum :)))

  4. jda likes this =)

  5. süpersin seviyom senii

  6. :))) beni sizler yarattınıs :)))

  7. ben bu karikatürlerin devamını talep ediyorum

  8. anahtarcıyı ararken rauf’un eniştesinin tasarladığı 16 metrelik koridor ve gözümden yaş gelmesi ve salonun bize küfretmesi, bir matrix hikayesi.. çok gülmüştüm hatırlıyorum, gençtim o zaman..

    • haha 😀 süfersin ceren şimdi benim de gözümün önüne geldi arkaya dewriliodun as kalsın hihi:)


Yorum bırakın

Kategoriler